Çok mu şey istiyorum??

Birdenbire neden böyle hissettim bilmiyorum?? Neden buraya yazıyorum onu hiç bilmiyorum..Ama annemin karşısına geçip de konuşamıyacağım için sanırım en iyisi yazmak..

Ne istiyorum biliyo musunuz??Artık aşık olmak istiyorum..Biri olsun yanımda istiyorum,yanımda değilken özliyim birini..Hatta yanımdayken bile özliyim..

Onu düşününce kalp atışlarım hızlansın, nefes alışım değişsin istiyorum. Hatta onu düşündüğümde salak salak sırıtayım, kimse bana bi anlam veremesin istiyorum..

Çok mu şey istiyorum yaa?? Biri beni sevsin istiyorum. Telefonum çaldığında acaba o mu arıyo diye heyecanlanıp koşmak istiyorum. Hatta koşarken aptal gibi birşeylere takılayım istiyorum..Konuşacak birşey olmasa da yüzüne bakıp gülümsemeye devam edebileceğim birini istiyorum..

Yanındayken hiç olmadığım kadar rahat olabileceğim birinin varlığını istiyorum artık. Öyle biri olsun ki bana eksikliklerimi hissettirmesin istiyorum. Dertlerimi dinlesin, ortak olsun, beni hiç üzmesin istiyorum...

Belki de çok şey istiyorum..Hem kim kaybetmiş ki ben bulayım böyle birini değil mi?? Ama istiyorum işte napıyım...

Öyle birini istiyorum ki, gerektiğinde arkadaşım olsun, gerektiğinde can yoldaşım... Hatta ihtiyacım olduğunda sahip olmadığım baba kucağım olsun benim.. Çok mu şey istiyorum??

Evet çok şey istiyorum.. Ama istiyorum napıyım...

7 yorum:

winpohu 'ca 7 Temmuz 2011 03:14  

aslında çok şey istemiyorsun .umarım istediklerinin hepsine sahip olursun . # istiyorum etkinliğine devam :)

hayalmiyim :) 7 Temmuz 2011 06:57  

evet # istiyorum etkinliğine devam :D

uzay 7 Temmuz 2011 20:56  

evet kesinlikle böyle birini bulursan banda haberver bende aynında istiyorum bence çok şey istemiyorsun bence hayatında birileri olmayan herkez aynı şeyi istiyor mesela ben :)asıl sorun bulmaktan buldugunu düşündüğün anda aslında ardıgın kişin o olmadıgını anlıyorsun bu biraz açı veriçi ola billiyor neyse ben aramaktan yoruldum ve beklemeye karar verim dogru kişin bir gün beni bulacağına inanıyorum :) umarım ardagın kişiyi bulursun

hayalmiyim :) 8 Temmuz 2011 06:30  

amaaan ben de aramıyorum zaten sadece istiyorum :D
"ben ne arıcam yaaa, o beni arasın" havalarındayım ama artık sonum nolur bilemem :D :P umarım bizi bulur o "doğru kişi"ler :D

masalevi 11 Temmuz 2011 08:50  

çok şey istemiyorsun ama olmayınca olmuyor gerçekten, bunu öğrendim ben de yavaş yavaş.. hani aşk tesadüfleri sever'de diyordu ya: bazen ilk görüşte anlarsın o kişi kaderindir, bazen bir ömür boyu arasın bulamazsın.. umarım yanılıyordur yine de, öyle düşünmek istemiyorum..

hayalmiyim :) 11 Temmuz 2011 08:59  

BOF'ta Ga Eul'un dediği gibi bizim de bir ruh eşimiz vardır belki, birgün karşılaşırız :D kimseyi aramıyorum ama arayan bulur beni yaa :D

young_min 21 Ağustos 2011 22:56  

bence çok şey istiyorsun çünkü gerçekleşmesi az isteklerde bulunnuyorsun bak canım birşeyi istemiyeceksin onu hayal edeceksin çünkü hayaller her zaman geçekleşir tabi sende gerçekleşmesini istersen umarım dediğimi anlamışsındır :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News