Bu sefer de buna taktım...

Evet yine bişeye taktım yaa... Sabah akşam habire izleyip duruyorum...

Neyi mi? İşte bunuuuuuuu.....







Çok şirinler yaa :D Hele Onew'in "eotteohke deul sarangeul" derken o gülümsemesi, gel yanaklarımı sık diyor :D :P

Hikayeme güzel ve eğlenceli bir şarkı ararken keşfettim bu şarkıyı (kullandım da hatta okuyanlar hatırlar) sonra dinlemeden duramaz oldum. Öyle çok yakışıklılar çok seksiler falan demiyorum (tamam belli bir yakışıklılığa sahip değiller de demiyorum, taşlamayın hemen...) ama bunlar bildiğin şirin yahu :D Zaten hepsi benden (hatta kardeşimden) küçükler :D (kendimi yaşlı hissediyorum ama sonra Lee Min Ho'yla aynı yaşta olduğumu kendime hatırlatıp, düşüncelerimden sıyrılıyorum :D :P )

Ben en çok Onew'le Minho'yu sevdim, pek bi sevimliler :D artık takipteyim...

Ama yine de biri beni durdursun da izlemiyim şunu yaa ders çalışmam lazım, şunun şurasında ne kaldı 9 temmuza :(

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Recent News