"Lee Min Ho" ve "dudak"????

Bildiğiniz gibi google amcaya danışan insanlar bizim bloglara ulaştığı zaman, bunun haberi de bize ulaşıyo...Hatta Hikarucum bununla ilgili yazılar yazmıştı: Aramaya inanmak ve Aramaya inanmak-2 :D Bu yazılarını gülme krizleri, karın ağrıları ve annemin çatık kaşları arasında gidip gelerek okumuştum :D

Bugün ben de istatistiklere bi göz atayım dedim. Bi de ne göreyim. Bi insan evladı "Lee Min Ho dudak" yazıp google amcaya danışmış bulabilirmiyim diye. Sonunda da gelmiş beni bulmuş. Hayır arkadaşım Lee Min Ho'mun dudaklarından sanane... Höööyyyttt derim ben sana heee....

Bugüne kadar ilginç bişeyler arayıp da sonunda beni bulan olmamıştı. Genelde "bigbang" yazmak yetiyo benim bloga ulaşmak için :) (Kolay ulaşılır olmak iyi mi kötü mü blog camiasında, muallakta kaldım şimdi???)

Bu Lee Min Ho'mun dudaklarını googleda arayan kişiyi, Hwang Tae Kyung bakışları atarak korkutmayı ümid ediyorum ve ona "hööyytttt len uzak dur Min Ho-sshi'nin dudaklarından..." diyorum.



Umarım "Hwang Tae Kyung görmüş menajer Ma edasıyla" titremişsindir arkadaşım...

4 yorum:

hikaruivy 2 Haziran 2011 17:30  

hahaha, nası da sahiplenmiş oppasını :D :D "min ho'nun dudaklarından sana ne, höyttt!" koptum bu lafa :D :D valla o bakışları görüp de bi daha arayabilirse helal olsun, cesur kızmış diycem! :P çok güldüm gece gece :D

hayalmiyim :) 2 Haziran 2011 17:35  

@hikaruivy: oppama özel sayfa yapcam ama henüz yeter bilgiye sahip değilim :(
gülelim eğlenelim tabiisi ama oppama sarkmasınlar dimi :D korkmuştur heralde o bakışlardan :)

hikaruivy 2 Haziran 2011 18:58  

gördüm sayfa için ayırdığın yeri :) o zaman senden de kaktüs'ünki kıvamında bir lee min ho serisi bekliyoruz :D :D gerçi so ji sub koskoca, 30küsür yaşında adam; lee min ho daha bebecik; onun çok fazla reklam filmi, klibi, dizisi fln yoktur, işin daha kolay olur ;)

hayalmiyim :) 2 Haziran 2011 19:06  

bebecik ama aynı yaştayız benden çok şey yapmış :D (tabisii benden çok şey yapcak adam artis artissss :D )
ben de kendi alanımda bişeyler yapıyom ama neyse :)
şööööle güzel bi sayfa yapsam ne güzel olur dimi :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News