Nan Shin Min Chan-ibnida ^_^

Korece konuşlamara alışkın olanlar başlıkta yazanın ne olduğunu anlamışlardır :D "Ben Shin Min Chan" diyebiliriz kısaca. Yani tanışırkene isminizi söylersiniz ya işte öyle.

Peki Shin Min Chan ismi nerden çıktı? İşte burdan çıktı :D

Bu site size Korece bir isim oluşturuyor. Sadece kendi isminize benzer bir isim veriyor, yani fazla ciddiye almanıza gerek yok :D :P

Siteye girdiğinizde ne yapmanız gerektiği yazıyor zaten ama ben bir de burda açıklıyım. Önce soyadınızı yazıyorsunuz, sonra isminizi heceleyerek yazıyorsunuz, sonra da cinsiyetinizi seçiyorsunuz. Click yazan butonu tıkladığınızda çok güzel bir Korece isme kavuşmuş oluyorsunuz. İlginç ve eğlenceli birşey :D :P

Ben az önce kendi ismimi buldum: Shin Min Chan :D ismimi pek sevdim ayrıca Lee Min Ho ile aynı isme sahip olmuş oldum kehkehekhehh :D

Eğlence için siz de öğreniverin bakam :D :P

2 yorum:

hikaruivy 17 Haziran 2011 10:43  

haha, süpermiş bu :) bana "Park Neul Hyo" ismini uygun gördü :D :D Park'ı neresinden ç.ıkardı hiç anlamadım valla, soyadımla uzaktan yakından alakası yok :D :D Ama tuttum ben bu işi, artık hikaye karakterlerini falan da burdan isimlendiririm :D

hayalmiyim :) 17 Haziran 2011 10:48  

evet bu çok iyi bi fikir, Korece isim uydurmak zor oluyo bazen :D
ben ismimi çok sevdim yaa Min etkisi :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News