Bannerım süper oldu ^_^

Bakın bakın benim de artık bi bannerım var :D hem de süper değil mi?? Artık bloga her girişimde Lee Min Ho'mun yüzünü görüyorum, çoooooook mutluyum :D



Bu süper süper süper banner için mydestiny'ye çoook teşekkür ediyorum :D jeongmal komawoyo :D hem Min Ho'cuğumun en sevdiğim fotoğraflarından biri olan o kareli gömlekli şekerlik abidesi fotoğrafı da var..Hem twitterımın arka planında da o var zaten :D

Tekrar tekrar söylüyorum jeongmal kamsahabnida mydestiny'ciğim :D

16 yorum:

mydestiny 20 Temmuz 2011 15:32  

O kareli gömlekli fotoyu senin twitter'ından çalmıştım zaten :P :D Güle güle kullan :)

hayalmiyim :) 20 Temmuz 2011 15:47  

aaaa ne iyi yapmışsın :D çok sevdim bannerımı çok teşekkürler :D

makinosev 20 Temmuz 2011 15:53  

Hayırlı uğurlu olsun Hayal :D Çokk güzell olmuş, hep de gülerken fotoları konmuş ;)
mydestiny çingum, sen olmasan bloglarımız hep bir eksik olacaktı, iyiki varsın ;)

hayalmiyim :) 20 Temmuz 2011 15:55  

ayy valla yaa çok güzel oldu eline sağlık çingumun :D bi tane daha yaptı daha sonra onu da koyarım arada değiştiririm :D
çok güzel gülüyo ama Min Ho'm :D

mydestiny 20 Temmuz 2011 16:23  

Banner sponsorunuz oldum harbiden :D

makinosev 20 Temmuz 2011 16:56  

PS uzmanımız, imajmeykırımız ve de banner sponsorumuz ! büyüksün mydestiny :P :D

hayalmiyim :) 20 Temmuz 2011 16:59  

katılıyorum büyüksün mydestiny :D yaaa bne çok sevdim bannerımı hakkaten :D bak ötekini de göstereyim sana kaktüscüm :D

winpohu 'ca 21 Temmuz 2011 04:20  

my destiny süpersin valla bannerleri görünce imreniyorum . @ hayal , güle güle kullan cnm sende lee min ho lu blog pek güzel

hayalmiyim :) 21 Temmuz 2011 08:35  

@winpohu: bence de lee min ho'lu blog çok güzel :D
mydestiny ne kadar teşekkür etsem az, çok güzel oldu bannerım :D
çok güzel demiş miydim?? :D

makinosev 21 Temmuz 2011 11:44  

görmedim diğerini bir türlü ama, dönüşümlü kullanacaksın ne de olsa :) kesin görürüm o zaman ;)

hayalmiyim :) 21 Temmuz 2011 16:46  

sana söylediğim gün hemen değiştirmiştim, ama sonra hikaruya bunu göstermek için tekrar değiştirdim..işte böyle oldu :D
arada değiştircem dediğin gibi dönüşümlü kullancam görürsün mutlaka :D

Kore.Hayranı 6 Eylül 2011 13:55  

hayalcim bannerın muhteşem. Çok beğendim, güle güle kullan. (ki bu fotolar karşısında gülmemek elde mi? Ağlayanı güldürür cinsten bunlar. :D ) Çoook beğendim, bloga da çok yakışmış. ^^
My Destiny (Unni) bana da bi banner yapar mısın rica etsem? ❤。◕‿◕。❤
Bu arada bu bannerları nasıl koyuyorsunuz üste? Aradım taradım bulamadım blogta yerini. :D Yardımcı olursanız çoook memnun olurum.. ◕‿◕

hayalmiyim :) 6 Eylül 2011 17:21  

bu adamı görünce ben de gülüyorum :) 24 yaşında adamı oppaaaaa diye miyavlatabilecek tek şahıs budur söyliyim :D
My Destiny'nin derslerine giriş yap sen de çok faydalı oluyor :D
hani blogda dashboard var ya orda görünüm kısmının altında "üst kısım" yazıyor ona tıklıyorsun oradan değiştirebiliyorsun canım :)

Kore.Hayranı 11 Eylül 2011 04:56  

Hayalmiyim 24 yaşında mısın? O zaman sen de benim Unnimmişsin. :D Evet evet ben en küçüğünüzüm, kanıtlanabilir bir gerçek bu. xD
Derslere başlayacağım, internetim kotalı olduğundan PS indiremiyorum şimdilik. Kotasız internete geçersek başlayacağım. :D
Dashboard? Öyle bir yer yok. :( Yok Unnim ben hala bulamadım. Ben Türkçe kullanıyorum, acaba ondan mı yok Dashboard?

hayalmiyim :) 11 Eylül 2011 05:06  

o zaman adımları tek tek yazıyım bir bak :) benimki de Türkçe ama dashboard yazıyor yine :)
hani başlangıç sayfası var ya istatistiklerin, yapılan yorumların onaylandığı şeyin, bağlantıların sayfaların falan ayarlandığı kısım var ya hani :) işte orda görünüm menüsü var altlarda biraz, o menünün içinde temalar, bileşenler, menus, tema seçenekleri falan yazıyor,işte orada üst kısım yazan yeri tıklıyorsun ordan değiştirebiliyorsun bannerı :)
ama senin temanda acaba banner konmuyor mu bak bunu bilmiyorum :) yani belki temanda üst kısım değiştirilmiyordur, temaların ayrıntısını tam bilmiyorum :)

Kore.Hayranı 11 Eylül 2011 06:33  

Evet sanırım öyle. :(
Çünkü bende üst kısım yazmıyor. :(
Teşekkür ederim, eğer bir gün banner yaparsam temamı değiştireceğim. ^^

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News