Yapılacaklar Listesi~^^

Herkesin artık bildiği üzere yarın yani 9 Temmuz Cumartesi benim için büyük gün..6 aydır hazırlandığım ama garip bi şekilde hala hazır olmadığım sınava girecem ve yine garip bi şekilde ne yapacağımı bilmiyorum..

Neyse, işte yarın akşamdan itibaren özgür olacağım için, kendime bir liste yapayım dedim :D İşte uzuuuuuuuuuuuuun listem. Sadece yarın yapacaklarımı yazdım :)


  1. En az 1 tane film izle, tercihen komedi.

  2. Greatest Love en az 2 bölüm izle.

  3. City Hunter'a başla, tercihen 3-4 bölüm birden izle.

  4. Mutlaka bir kitaba başla, tercihen macera yüklü gerilimli birşeyler :)

  5. Kardeşinle vakit geçir hatta mümkünse filmi onunla birlikte izle.

  6. Annene artık yardım et.

  7. Uzun zamandır uzun uzun konuşmadığın kanaryanla daha çok vakit geçir (sadece "Şakir naber??" sayılmaz :P )

  8. Koreli çingularına mail at, sınavın ne berbat geçtiğini onlarla da paylaş.

  9. Twitter'a karamsar cümleler karala.

  10. Sonra twittera iyi bişeyler de yaz.

  11. Üzerinde KPSS yazan herşeyi gözünün göremeyeceği elinin ulaşamayacağı uzaklıklara kaldır!

  12. Sınavın nasıl geçtiğini soran insanlara "Fena değildi" diye cevap verirken, aslında "Sanane kardeşim alla allaaaaa" demek istediğini hissettirecek bakışlar at.

  13. Sonra bu insanların aslında senin iyiliğin için soruyor olabileceğini (hatta olduğunu) düşünüp onlara gülümse ama bir yandan da "Sormayın arkadaşım moralimiz bozuk işteeee..." der gibi bak...

  14. "Vaaay City Hunter ne heyecanlıymış olum yaa ben bugüne kadar nasıl oldu da izlemedim??" diye evdekilerin kafasını şişir.

  15. Annene sabaha kadar Dok Go Jin anlat, hatta arada onun gibi gül.

  16. Ortalıkta asık suratla nemrut nemrut dolaş, sonra Dok Go Jin gibi gülmeye devam et.

  17. Bütün bunları aynı gün içinde yaptığın için sana delirmiş gözüyle bakan aileni delirmediğine ikna etmeye çalış. (büyük ihtimalle özellikle abini ikna etmen gerekecek :P )

  18. Hikayenin ilk bölümlerini tekrar oku, 6. bölüm için aklından geçenleri yazmaya çalış.

  19. Yeni bir hikaye okumaya başla.

  20. Pazar günü için yapılacaklar listesi hazırla :D


Eveeeeeeeeet işte yarın akşam yapacaklarım. Listemi okuduysanız teşekkür ederim. Twitterda kimseyi terslememeye söz veriyorum :D sadece evdekileri bi de komşuları terslicem :D :P ahhaaaahahaaaaa (Dok Go Jin smile :P )

 

9 yorum:

Lee 8 Temmuz 2011 15:14  

Güzel bir liste, umarım sınavın iyi geçer çingu :)

hayalmiyim :) 8 Temmuz 2011 16:56  

aaaah umarım umarım :D sınavdan çıkınca tahaengidaaaa diyesim var :D
iyi dileğin için komawoyo çingu :D

hikaruivy 9 Temmuz 2011 00:11  

Ben de hep böyle listeler yapar, ama nedense rahata erdikten sonra yayıla yayıla yatmaktan başka bişiy yapamam! :D :D Ama neyse ki senin zamanın bol artık: Uzun bir yaz tatilinde hepsini sırasıyla yaparsın, oh :) Şimdiden geçmiş olsun cnm ^^

hayalmiyim :) 9 Temmuz 2011 11:46  

valla geçti canım geçti hem de nasıl GEÇTİ!!!
neyse artık önümüzdeki dizilere bakıcaz bundan sonra, keyif çatma sırası bende artık evde:D An itibariyle listeme başlamış bulunmaktayım :D

masalevi 11 Temmuz 2011 08:46  

bir gün için kendini fazla zorlamışsın bence, yavaştan başla bunlara çingu zamanımız çok :) bu arada sınavın nasıl geçti :) (ehehehe sinsi gülüş :) )

hayalmiyim :) 11 Temmuz 2011 08:54  

ohooo çoktan yaptım bunları çingu :) bir sonraki yazımı okuduysan gururla yaptım dediğimi görmüşsündür :D
Sınav nasıldı emin değilim, ilk oturum çok zor değildi de ikinci oturumun soruları için ÖSYM ajusshi çok kasmış kendini "Daha zor nasıl sorabiliriz acaba??" diye.
Bu arada sinsi gülüşünü görüyorum ve Dok Go Jin gülüşü ile arttırıyorum :D :P

masalevi 11 Temmuz 2011 14:54  

sen de eğitim mağdurusun sanırım.. 2. oturum fecinin de fecisiydi.. adamlar "şu nedir şu ne değildir" olayını geçmiş "hangisi daha az etkilidir" sorularına geçmiş resmen.. ve işin kötüsü hepsi etkili! ayy unutmak istiyorum o kabusu :)

hayalmiyim :) 11 Temmuz 2011 15:06  

aaaa sen de mi eğitim mağdurusun?? Hangi bölümden mezun olmuştun sen?
sınav kesinlikle kabus gibiydi yaa aynen ben de unutmak istiyorum :D

masalevi 12 Temmuz 2011 08:17  

ben formasyon aldım bu sene, İngilizce Mütercim Tercümanlık'tan mezun oldum bir hafta önce :) sınava pek hazırlanmadım aslında ama bir kendimi deneyeyim dedim ama denenecek sınav değilmiş valla, yarısında kitapçığı alıp parçalayasım geldi o kadar sıkıcı bunaltıcıydı yani.. Allah bir yıl hazırlanan arkadaşlara yardım etsin..

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News