Sora Sora Bağdat Bulunur mu???



Başlık biraz zorlama oldu sanki ama bu aramaları yapan insancıklar da fazla zorlamışlar :D Neyse efenim, bizim bloglarda dolaşan bir mim vardı, mutlaka denk gelip okumuşsunuzdur. Bloglara gelen ilginç arama terimlerini toplayıp, bunlardan behsettiğimiz yazılar falan işte. Google ajusshiye danışan insancıklar, sonunda bizim bloglara ulaşıyorlar, tabii bunun haberi de biz adminlere ulaşıyor. Ben mimin bana postalanmasını bekleyemeden, bu ilginç aramaları paylaşma isteğiyle yanıp tutuşmaya daha fazla dayanamayıp, yazmaya karar verdim.

Benden önce çok yazan oldu ama ben ilk hikaruivy'nin yazdıklarını okudum. Aslında ilk yazan mydestiny imiş, sonra kore delisi arkadaşım da mim haline getirmiş. En son sevgili kaktüs çiçeği yazdı bir şeyler, ben de heveslendim işte hepsini okuyunca :D

Başlamadan önce şunu belirteyim, benim bloga gelenlerin en çok kullandığı arama terimi, açık ara farkla BigBang :D zaten aramalar içinde en normal terimlerden biri de bu :D Eveeeet, hazırsanız başlayalım....

"lee min honun kişisel özellikleri" : Neden sordun canım? Ne lazımdı sana? Böyle cana yakın, sevimli, insanları seven, ne biliyim işte..Dur dur yılışma çocuğa, ayağını denk al, bak karışmam heee >..<

"lee min ho kazancı" : Hayır bunu napıcan ben anlamadım ki? O işe mi giricen? Min Ho'nun koltuğunda gözün mü var? Kendine gel hacı!!! :D

"lee min honun babasının resmi" : Adamın babasını arıyo bi de, gidip Allah'ın emri Peygamber'in kavliyle..Töbe töbe :D durun olum yaa, kendini tanıdınız babasına mı geldi sıra :)

"lee min ho evi" : Bunlar niyeti bozmaya başladı, evini de arıyolar. Babasını da aramışlardı zaten..Bana bakın napcanız olum Min Ho'mu, o bakmaz size ben size diyim :)

"lee min ho dudakları" : Bu aramayı yapan arkadaşa daha önce Hwang Tae Kyung bakışları atmış, korkmasını ummuştum..Ama vatandaş ısrarla arıyor..Hayır özellikle dudaklarını napcan anlamadım ki??? Kızdırmayın beni aaaaaaaa!!!!!

"lee min ho makyajsız" : Ay yok annem o Seda Sayan.. Lee Min Ho'nun makyajsız halini merak etmiş bi de hahahah :D bu vatandaş evini arayan vatandaş olabilir ama, makyajsız görmek için evini arıyoo..

"lee minho ya nasıl ulaşabiliriz" : Söylemem..Valla söylemem..

"lee min ho ile ilgili ilginç bilgiler" : Bu ne şimdi? Ne ilginçliğini gördünüz Min Ho'mun? Kırıldım valla...

"oppam benim" : Bu da klasikleşmiş bi ergen vakaası sanırım :) yavrucak oppasını googleda aradığına göre, hali pek harap..Üzüldük napalım :)

"genç yakışıklılar" : Al sana bi tane daha niyeti bozuk :D hiç güleceğim yoktu, amacın ne arkadaşım :D

"hani flashta korkunç tablo vardı sana onu bana gogle" : Pardon?? Bunun ne demek istediğini anlamadım ben yaa.. Benim 40 derece ateşli halimin çektiği mesajlara benziyo bu, ona da şifre çözücü lazım.. :D (kelimeleri böyle bırakıyorum artık cümle kurmak da size kalmış izlenimi veren mesajlar çekmede üstüme yoktur da, ama hastayken yaaa)

"google amca annen varmi haci :d" : Bi de sonuna gülen yüz koymuş :) Allah akıl fikir dağıtırken, meşguldün heralde hacı :D

"he çayıda ben aldım ne olacak komik video" : O ne ki yaa?? Öyle bi video mu var?? O zaman sizi youtubea alalım, burda bekleme yapmayalım. Hadi canım hadi, sağdan sağdan, ilerle....

"arkası ve onu yok olan abiye şişli de bulabilirmiyim" : Valla bilmiyorum ablacım ama bulursan bana da haber ver. Arkası ve önü olmayan abiye nasıl bir şeymiş merak ettim şimdi..

"tıklıyosun izliyorsun birsürü video" : Youtube mu? İzlesene mi? Ay valla bilemedim kardeş :P

"gözün etrafı siyah olunca ne olur" : Ne olur? Kötü bişey mi? Dur alıştıra alıştıra söyle.. Benim de siyah oluyo sabah uyandığımda, kalemim akmış oluyo, deli gibi gece yatarken de sürdüğüm için.. Silince çıkıyo :D Haa ama yok başka bişey bu kesin ben hastayım diyosan, bi doktora görün derim. Bi de hazır gitmişken psikitri kliniğine uğra, hastalık hastası insanlara noluyomuş bi öğren sana zahmet...

"ergen filmleri" : Ayy hiç güleceğim yoktu.. Böyle arama mı olur laa bebe?? Öyle bi film kategorisi var mı yaa?? Ben onu filmlerle dalga geçmek için söylerdim :D :P

"ben kendim kendimde miyim" : Bunu google ajusshiye soracak kıvamda olduğuna göre, bence değilsin, geçmiş olsun..İlaçları aksatma, arada bir de düzelme var mı diye doktoruna görünmeyi ihmal etme e mi kuzum :D

"avatar mavi olanlar değil izle" : hahahah :D böyle arayınca çıktı mı acaba aradığı film?? Bak yavrucum o filmin adı "Avatar: Son Hava Bükücü" bi de böyle dene bulamadıysan. Ama bana sorarsan hiç zahmet etme zira film berbattı vakit kaybı olur :D

"gitsem diyorum buralardan gitsem! kimsenin beni tanımadığı, hakkımda en ufak fikre sahip olmadığı bir yere gitsem. bilmediğim şarkılar dinleyip gezsem" : Ohooo vatandaş uçmuş..Googlea edebiyat parçalıyor..Bu şarkı sözü falan mı yaa ben ilk defa burda gördüm :D

Eveeet bugünlük bu kadar memleketimin ilginç insanlarından bahsetmek yeter :D Bu arada ben de tatilden 2 gün önce döndüm :) tatildeyken biricik çocukluk aşkımın evlenip barklandığını öğrendim, yıkıldım... Hani böyle olmayacaktı, hani biz kavuşacaktık, hani aşk tesadüfleri severdi?? olaylar olaylar... Neyse saçmaladım yahu, yazıyı bitirme zamanım gelmiş demek ki :D

Yeni yazımda görüşmek üzere sevgili okur :D okuduğun için sonsuz teşekkürler :D

7 yorum:

makinosev 28 Temmuz 2011 14:21  

"lee min ho makyajsız"'a koptum ahahhah, öyle çok makyaj da yapmaz üstelik :) neden böyle iftira atıyorlar bilmem :)

"hani flashta korkunç tablo vardı sana onu bana gogle" flashforward dizisindeki ipucu tablosunu soruyır aklı sıra ama nostradamus'un şifreli yaılarına benzemiş :D

"avatar" mavi olanlar değil izle... :D :D yorum yok :D

eline sağlık, çok güldüm :) arayanların çok olsun ;)

hayalmiyim :) 28 Temmuz 2011 14:27  

yaa hakkaten duyan da makyajsız tanınmayacak biri sanır Min Ho'mu ama var bişey bunda, işkillendim ben, evini ayrı anasını babasını ayrı arıyolar :)
valla o tablo muhabbetini çözememiştim tam, aydınlattın beni çingu :D
beğenmene sevindim çingu :)

hikaruivy 28 Temmuz 2011 18:15  

lee min ho makyajsız'a ben de koptum çingu! ahaha, e tabi haklılar; makyaj güzeli mi diil mi anlamak lazım :P :P lee min ho'nun kazancını soran arkadaş da kafaya koymuş; min ho'yla evlenip parasını yemeyi düşünüyo bence :P aman gözünü dört aç çingum; rakipler artıyor! :D

arkası ve önü olmayan abiye derken?? o_O çıplak gezcek galiba!

"oppam benim" "genç yakışıklılar" evet abaza genç kızlarımız bizi bir kez daha eğlendirmeyi başardılar :D

“gitsem diyorum buralardan gitsem! kimsenin beni tanımadığı, hakkımda en ufak fikre sahip olmadığı bir yere gitsem. bilmediğim şarkılar dinleyip gezsem” ohoooo, harbiden uçmuşsun sen kardeş... insan bunu niye google'a yazarküne? acaba blog yazmayı google'a yazmak fln mı sanıyor? :P

ellerine sağlık, akşam akşam iyi güldüm ha :D

hayalmiyim :) 28 Temmuz 2011 18:27  

ben de bu aramaları görünce iyi gülüyorum :D
o abiyeyi ne merak ettim sorma, gidip görcem öyle bişey varsa :D
lee min ho'yu almaya çalışıyo bunlar, yavaş yavaş yaklaşıyolar..önce dudaklarını aradılar, sonra anasını babasını, sonra evini en son artık kazancına falan geldiler :D hwang tae kyung bakışlarından da korkmuyolar ki, napsam?? :P

Kore.Hayranı 3 Ağustos 2011 05:58  

Süperdi! Okurken gözlerimden yaş geldi! Lee Min Ho'ya cidden takmışlar, arkadaş bu kadar da merak edilmez yahu! :D, hep beraber cık cıklıyoruz. :P "Oppam benim" mi? Hani minicikken annesinin- babasının işyerini arayıp kiminle görüşmek istiyordunuz dedklerinde annem diyen çocuklar vardır ya ona benzettim hafiften. :D Bu arada Aşk Tesadüfleri Sever! Ayh ne filmdi ama! T_T Dün izledim, yazının sonuna güzel nüans olmuş. Ellerinize sağlık. ^^.

hayalmiyim :) 3 Ağustos 2011 07:24  

ahh yeni bir okuyucu gelmiş :) :) annyeong :D
lee min ho merakı bitmiyo ya, hala evini yurdunu arayanlar var :D napcaklarsa artık :) sanki Seul'e gitceklre de gitmişken bi uğrayalım diyolar :D
benzetmen çok şeker olmuş :) eskiden ben de annemi arıyorum derdim bi yeri aradığımda "annen kim çoocum?" derlerdi :D hey gidi günler büyüdük :D
yorum için teşekkürler :D

Kore.Hayranı 3 Ağustos 2011 10:02  

Evet ben çiçeği burnunda bir blogcuyum. ^^
Öyle çok koyu Minoz değilim lakin, böyle fazla takanlara, Google'ın başını ağrıtanlara sinir olduğumu belirtmeliyim, hayır yahu Google'ın işi gücü yok ev bulacak. :D Hayır gerçekten evini mi basacaklar arkadaş çok komikler ya! Babasını aramalarının sebebi kesin yakışıklı olup olmadığını öğrenmek, genlerde mi var filan diye, araştırmacı gençlik ayakları. xD
Evet 5 yaşında "annemle körüşmek istivovum ben" deyince bana da öyle derlerdi, ablam müdahale ederdi arkadan, adını söylemelisin adını, kaç çocuğun annesi çalışıyor orda canım! :D
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. (^_^)

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News