Tatil, deniz, güneş, kum...

Eveeet tatile gidiyorum :D sadece 3 güncük ama olsun denize girebilmeyi umuyorum :D

Bu 3 gün boyunca internetim olmıcak, buralardan uzak kalıcam.. Artık dönüşte yine bişeyler karalarım :D kafamı dinliyim diyorum biraz, hem hikayeme yoğunlaşırım dizi izleyemeyeceğim için, fena da olmaz hani :D

Gitmeden önce hikarucumun dün göremediği fotoları buraya ekliyim dedim..Msn'im yine bi aptallık sergileyerek açılmamakta ısrar ettiği için mail atamıyorum :( işte Joong Ki :D

Fotolardan birisi buydu ki bence çok şeker çıkmış burda :D

aa söylemem gereken birşey daha var :D

min ho'mdan sonra ikinci sırada yer alan oyuncudur kendisi :D (benim için tabiki :) )

 

diğer foto da işte bu :D

aslında bi tane daha var da bunlar çok hoşuma gitti, bunları ekledim :D

tatil dönüşü yeni yazılar yazma hayallerim var :D

sevgili çingularım ben yokken güzel yazılar yazarsınız siz şimdi :) hepsini gelince okurum artık :D

heee bi de Kaktüscüm, hikayeni merakla bekliyorum ama ancak pazartesi akşamı okuyabilirim.. yani merakım iyice artmış olacak :D

artık döndüğümde görüşürüz :D aslında bi blog toplaşması olsa da gelsem tanışsam sizlerle çok mutlu olurum :D o zaman Hayal gider, huzurla kalın :D

Jalgaaaaa :D

5 yorum:

winpohu 'ca 22 Temmuz 2011 17:19  

iyi tatiler iyi eğlen dinlen sonrada gel güzel yazılar yaz :) blog buluşması olsa tanışsak bende çok memnun olurum :)

makinosev 23 Temmuz 2011 08:43  

iyi tatiller canım, tatil yapmak varken wp'si düşünme hiç, dinlen eğlen gel :D

hayalmiyim :) 26 Temmuz 2011 14:12  

@winpohu @makino: ben geldim canlar biraz önce girdim kapıdan :) eğlendim valla ama biraz da sıkıldım internet olmadan :D
size bi haberim var bi de :) one shot yazdım tatildeyken bugün düzenleyip yarın post etmeyi düşünüyorum :D

makinosev 27 Temmuz 2011 12:07  

ben bu one shot olayını sevdim, seninkini de ekliyorum 4 gözle :D

hayalmiyim :) 27 Temmuz 2011 12:44  

geliyor geliyor :) bugün ekleyebilirim belki ama tabii defterden pcye aktarmak cinnet geçirtmezse bana :D bu arada bir de buraya yazıyım, hikayene bayıldım :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News