Yeniden Dans Dans Dans ~^^

Bu yazının birincisini geçenlerde yazmıştım :D okumayanları şöyle alalım, çok güzel danslar vardı :D

Evet şimdi yine oturdum pc başına, beğendiğim koreografileri sizlerle paylaşıyım dedim :D Bu arada 6. sezonu izlemeye başladım, danslar güzel dançılar süper :D Burada paylaşacağım videolar ilk 5 sezona ait yalnız, söyliyim :D hadi bakalım başlıyoruz...







ilk videomuzda gördüğümüz dansçılar Katee ve Twitch..Katee'yi daha önce izlemiştiniz zaten, Joshua'yla birlikte :) ben bu koreografiye bayılıyorum yaa, çok sevimliler bence :D bir de Katee çekik çekik gözlü bir arkadaş olduğundan heralde, ekstra bi sempati duyuyorum ona :D bu koreografi 4. sezona ait :)







bu videodaki dansçılarımızın isimleri Philip ve Jeanine..Ben onları birbirine çok yakıştırırdım ilk zamanlarda ama sonra Jeanine, Jason'la başka bir koreografide daha çok beğenimi kazanmıştı :D bu arkadaşlar da 5. sezondan..







işte bahsettiğim koreografi, Jeanine ve Jason :D izlediğiniz zaman anlamışsınızdır neden birbirlerine yakıştırdığımı :P yine 5. sezon :) Haaa bir de Jeanine programın final bölümünde, dansın sonundaki o öpücüğün doğal olarak geliştiğini söylemişti :D (o koreografiden, o yakınlaşmadan sonra gelişir tabi :D )







Biraz da samba diyelim, değişiklik olsun dimi?? Çok eğlenceli yaa, insanın içi kıpır kıpır oluyo :D dansçılarımız Katee ve Joshua, yine döktürüyolar bence :D 4. sezon demiş miydim??







Yine Katee ve Joshua karşınızda :) bu sefer paso doble ile tüylerinizi diken diken edebilir :) yaa ben bu dansın agresifliğini çok seviyorum, yüzlerde biye bi 'seni öldürürüm' ifadesi, çok güzel yaa :D







yine samba diyelim mi?? yine kıpır kıpır, süper bişey :) Arkadaşlar 3. sezondan Lacey ve Danny. Valla bu dansı anlatmak için ne söylesem bilmem ki.. Güzel işte özellikle Lacey'nin Danny'yi poposuyla dövmesi çok komik :D







Yine Danny ama bu kez Anya ile birlikte..Bu dans bana çok romantik geliyo, bilmem siz ne düşündünüz??







bu videonun özellikle uzun versiyonunu arayıp buldum, çünkü öyle izleyince daha anlamlı oluyor. Dansçılarımız 5. sezondan Melissa ve Ade. Koreografiye gelince, ben bunu izlerken ağlarım genelde...Videoda anlatılan hikayeyi kısaca paylaşıyım: koreograf Tyce Diorio'nun göğüs kanseri olan bir arkadaşını, bu arkadaşının mücadelesini anlatıyor. Çok duygusal geliyor bana bu dans..Yine final bölümünde yapılan bir açıklama vardı, Tyce Diorio'nun arkadaşı iyileşmiş, kanseri atlatmış :D neyse fazla duygusala girmeyelim...







4. sezondan Courtney ve Gev :) cep çifti bunlar yaa ufak tefek :D dans ederken yüz ifadeleriyle bir şeyler anlatmaları çok hoşuma gidiyo yaa, Courtney çok şeker burda :D







bunu da paylaştıktan sonra fark ettim ki ben contemporary dansları izlemeyi daha çok seviyorum :D bu arkadaşlar 5. sezondan Kayla ve Brandon. Kayla daha önce de paylaştığım bir dansçıydı ama Brandon ilk kez karşınızda :D







Zombilerin dansı :D bu sefer gbir de grup dansı paylaşıyım dedim. Programda çok güzel grup dansları da vardı. Bu 2. sezondan :D çok eğlenceli ve yanlış hatırlamıyorsam Emmy adayı olmuştu ama kazanmış mıydı hatırlamıyorum (sanırım kazanmıştı emin değilim :( )

Bugünlük bu kadar yeter diyelim mi?? Bu yazının devamını yine yazmayı düşünüyorum, 5 sezon kolay kolay bitmez :D Ayrıca söylemiştim ya 6. sezonu izlemeye başladım, ondan da koreografiler paylaşırım. :) umarım yazımı okuyunca eğlenmişsinizdir :D

Neyse ben artık gideyim de film izleyeyeim (bu arada İncir Reçeli'ni izlicem) :D

Jalga :D

2 yorum:

makinosev 18 Temmuz 2011 07:57  

Katee ve Twitch çok iyidi, sondaki video da cadılar bayramı etkinliğiydi galiba :P fonda michael jackson thriller çalınmamasına çok şaşırdım bir an, aklıma ilk thriller gelmişti çünkü :D millet ne güzel dans ediyor benim bir misket havası yapabilmişliğim bile yok :P ellerine sağlık bu arada, devamını beklerik ;)

hayalmiyim :) 18 Temmuz 2011 08:02  

çok iyi dansçılar yaa bayılmamak elde değil :D sanırım Ramalama dediğin gibi cadılar bayramı zamanına denk gelmişti, tam emin değilim ama yaa Türkiye'de geç yayınlandığı için çok farklı bir tarihte izlemiştim (sanırım yaz zamanı :) )
bunları izledikçe içimde dans aşkı kabarıyo ama nerde bende o yetenek :D
devamını yazarım heralde daha çok dans var paylaşılacak :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News