biri beni dürtsün yaa :D

Başlık yanlış anlaşılmasın hee dürtsün derken şöle omzumdan :D

Sabahtan beri ders çalışmam gerekirken boş işler peşinde koşmaya devam ettim yine. Aslında çok boş işler değil be hikaye yazıyorum ya onla uğraşıyorum. Evet bugün başladım hikayeme. Aslında daha başlamıcaktım şu dersler bitsin önce diyodum ama dayanamadım. Aklımdakiler birbiriyle kavga etmeye başlayınca ben de başlıyım onları yazmaya dedim. Çok da yazamadım şimdilik 3 sayfa yazdım. Sonra bikaç yeni müzik seçtim, bi iki yeni oyuncu seçtim. Ben memnunum akıştan şimdilik umarım sizde beğenirsiniz. Herkesin tanıdığını düşündüğüm oyuncular seçtim, bilinen müzikler seçtim. :D

Şimdi de ders çalışmak için tekrar oturdum ama nerdeeee aklımı veremiyorum ki hacı. Binbir ayrı mekanda dolanıyo benim leyla aklım. Ders çalışmama konusunda o kadar iyiyim ki, ders çalışma konusunda da böle iyi olsam netler tavan yapcak resmen... :D

Sahi ben ne dicektim ya. Şimdi ben ders çalışıyorum (!) diye dizi izlemiyorum ya, önerilere açığım ama hee. Bi listem var uzuuuuuuun bişey böle. Yazın izlemeyi planladığım dizi ve filmleri oraya yazıyorum. Yorum yazan olursa yazıma dizi önerilerinize açığım, listemi uzatmaya niyetliyim yani :D

Bugün msnimi açınca Hikaruivy'nin mailini gördüm. Sağolsun hikayeme nasıl müzik eklicemi anlatmış bana. Bugün kendimi sıkıp hikayenin ilk bölümünü yazabilir miyim acaba yaa. Du bakalım akşama kadar ilham gelirse yazarım belki :D

Şu müzik eklemeyi bi deniyim ya aklıma gelmişken :D

deneme deneme bir ki

aslında sevgilim falan yok da blog açılışını bu şarkıyla yapınca bunu ekliyim dedim hacı :D

Hikaruivy diyince, onun hikayelerini okudunuz mu ya? Ben geçenlerde birini okumuştum. "My Lovely Roommate" çok beğenmiştim hatta 10 bölümünü de  1 gecede okumuştum. Sonra gözlerim şişmişti ders çalışamamıştım (ders çalışmamak için ne çok bahanem var fark ettiniz mi???) Şimdi "Güneş ve Ay"ı da okuyorum onun daha 4 bölümü yayımlandı ama merakla bekliyorum yeni bölümlerini. Zaten benim hikaye yazmaya başlamam da bu sebeptendir. Çok pis gaza geldim onun hikayelerini okuyunca kehkehkehhhh :D

neyse hacı ben biraz ders çalışma çabası göstereyim artık yoksa annem kafamı kırcak :D

görüşürüzzzzzz :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News