Mackerel Run =D



 

İşte izlediğim en güzel dizilerden birisi :D Belki Lee Min Ho bu dizide herkes tarafından beğenilmiyo ama ben bayılıyorum yaa. Hele o tuhaf dudak hareketleri, sevimli sırıtışı, bakışları çok tatlı çok şeker çok muhteşem, harika, 1 numara...(tamam sakinim, sakinim...)

Ben bu diziye hakkaten bayıldım yaa. Konusu bilindik lise dizisi konusu işte. Ama çok komikliklikli, çok gülünçlüklüklü :) Hem çok uzun da değil 8 bölümcük. Zaten o yüzden başladım izlemeye, malum ders çalışıyorum falan filan...

Aslında izlemekteki tek amacım Lee Min Ho'ya doymak :D Şunun tatlılığına baksanıza ama yaa...



 



Dizi 2007 yapımı olduğu için BOF'taki halinden daha çömez bi Lee Min Ho var karşımızda. İzlemenizi tavsiye ederim :D

İzlemek isteyenler buradan izleyebilirsiniz. Ama şimdilik 5 bölümü var tamamı çevrilmemiş henüz :) Ben şimdi 5. bölümü izliyorum, bence eğlenceye siz de katılın :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News