İçimdeki "ramen" aşkı :)

Hikarucum da bilir İstanbul'da ramen bulabilirmiyim diyip duruyodum. Hatta onun Asya süpermarketi gezisiyle ilgili yazısını okuyunca iyice ramen ramen diye tutturmuştum. Zaten Gu Jun Pyo'nun meşhur ramen sahnesinden sonra kim olsa ramen diye tutuşurdu dimi???

Ben de bugün kardeşimle Kipa'ya gittim, amacımız gezmekti tabii. Onu makarna bölümüne götürdüm zorla hatta sürükleyerek. Kipa oldukça büyük bi market olduğu için orda ramen bulurum diye düşünüyodum.

Ve evet mutlu son...Ramenime kavuştum sonunda. Hazır olanlarından değil de evde pişirilen kuru olanlarından aldım.



Eve gelir gelmez tencereyi alıp ocağın başına koştum. Aaa tabi önce internetten bi bakıyım dedim nası tarifler var diye. Sonra kendime göre yapmaya karar verdim. Ramenin eriştesini haşlanması için üzerini geçicek kadar suyla ocağa koydum. Sonra diğer tarafta biraz tavuk soteledim, paketin içinden çıkan baharat karışımını da tavuklara döktüm, biraz da soya sosu koydum. Karıştırdıktan sonra haşlanan eriştelerin içine sotelediğim tavuğu döküp biraz birlikte kaynattım. Ortaya çıkan sonuç çok lezzetli oldu :D

Başka şeyler de vardı markette, pirinç çubukları (rice vermicelli), egg noodle ve Japon rameni vardı. Benim aldığım çin eriştesi diye geçiyodu.







Japon rameni çok da iştah açıcı görünmüyodu. Dedim ya benim aldığım Çin eriştesi diye geçiyodu, 3 liraydı fiyatı. Almak isteyenlere duyrulur yani. Haaa bi de 3M migrosta o hazır olanlardan satılıyomuş ben gitmedim oraya ama Kipada görmedim. Benim aldığımdan alırsanız da size bi tavsiye, tuz atmadan pişirin. Çünkü hem erişte biraz tuzlu, hem de içinden çıkan baharat karışımında yeterince tuz var.

Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun :D

6 yorum:

hikaruivy 29 Mayıs 2011 15:06  

aha, süpermiş! çin marketi falan aramaya gerek kalmadı demek; kipada falan da var, ha... vay beee...

afiyet olsun canım ^^

hayalmiyim :) 29 Mayıs 2011 15:20  

evet evet orda böle italyan makarnaları falan da oluyo kesin vardır diye gittim bulunca çok sevindim :D en kısa zamanda migrosa da bakmayı düşünüyorum ne var ne yok diye :D
sağol canım :D

mydestiny 29 Mayıs 2011 16:22  

Migroslarda bulamamıştım bir de Kipa'ya bakmalıyım anlaşılan. Afiyet olsun:))

hayalmiyim :) 29 Mayıs 2011 16:35  

3M migroslarda varmış yazıyodu nette ama ben görmedim tabi. Kipada var ama güzel oluyo hem de tavsiye ederim :D Ben aslında pişirdikten sonra da resmini çekcektim ama açlıktan unutup yemeğe saldırınca kaynadı :D

Lee 31 Mayıs 2011 18:31  

3M migroslarda bayağı bayağı görüyorum ben, reyon ayırcaklar artık neredeyse. Demek ki rağbet var. Ben de hazır olanlarından çok alıyorum valla, bir güzel namnamnam yapıyorum haha. hikaru hep senin yüzünden, pelesenk oldu resmen dilime :D

hayalmiyim :) 31 Mayıs 2011 19:27  

o hazır olanları nasıl ben de bi denemek istiyorum yaa :D
bu arada hikaru'ya da sölemiştim "makarnadan çakma ramen" deneyip izlenimlerimi en kısa zamanda paylaşıcam :) ama önce geçenlerde ramen yerken verdiğim görüntüler nedeniyle evde "deli"ye çıkan adımı temizlemem lazım :D
haa bir de kipada o hazır olanları 4.29'dan 3.29'a düşmüş reklam yapıyım accık :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News