işkence çeken ruh halim mi yoksa ayaklarım mı???


 

Ruh halimi anlatan en güzel fotoğraf bu herhalde :)

Allah bu devlet dairelerine işi düşen insancıkların hepsine sabır versin yaa. 10 dakikalık işi 4 saatte yaptılar resmen. Ayaklarımın şiştiğine mi yanayım, çektiğim baş ağrısına mı? Çok yoruldum çooook. Adamlar hem işlerini yata yata yapıyolar, hem de herkesi azarlıyolar yaa. Sonra bi de birinin ne dediğinden diğerinin haberi olmuyo. O sıra senin bu sıra benim dolaştık durduk daire içinde. Bi ara cinnet geçircektim...

Ben de atanınca öyle mi yapsam? Velilere "bugün git yarın gel" mi desem, öğrencisinin yazılı kağıdına bakmak istediğinde "dosya numarasını listeye yaz yarından önce arşivden gelirse bakarım" mı deseeeeem, ne desem bilemedim.

Halbuki bugün için ne güzel planlarım vardı.İlk bölümünü tamamladığım hikayemi paylaşıcaktım bu saat oldu daha paylaşamadım. Hikayeyi okumak için bekleyen var mı bilmiyorum ama anneme okuttuktan sonra paylaşıcam. Yani bi yarım saat sonra paylaşırım heralde. Umarım okuyanım çok olur yahu :D

Devamını da haftada bir yayımlayabilirim umarım. Arada ders de çalımak lazım dimi ama :D  Keşke ders çalışmak zorunda olmasam da hikayeye yoğunlaşabilsem sadece...

Neyse bugün yazcak başka birşey gelmiyo aklıma yahu. Günlük tutar gibi hergün yazdım zaten blogu açtığımdan beri :D

İyi geceleeeeerrrrrr :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Recent News