Yorgunum a dostlaaarr....

Bugün neler yaptım neler yaa.. Sabahın köründe uyandım her şeyden önce (8.30 muydu neydi?) bi de boşu boşuna uyandım. Ailevi bi işimiz vardı amaaan o da olmadı zaten abim sağolsun beceremedik bi yani.. Mal mal gittik mal mal geri geldik resmen :)

Sonra bugün ders çalışmam gerekiyodu sözde ama her gün yaptığım gibi o blog senin bu blog benim gezdim, dizileri araştırdım falan (bu Kore aşkı da zor zenaat arkadaş).. Kısacası ders mers hak getire :D  Hem ayrıca kim icat etmiş ki bu KPSS belasını bi biniş bindi sırtıma 2 senedir mal gibi inmiyo yaa. Sözde öğretmeniz ama hala evdeyim ders çalışıyorum prof oldum bu KPSS'yi çözemedim arkadaş :D

Hee bi de hikayem için oyuncu, müzik falan araştırdım. Üstüne bi de müzikleri araştırırken k-pop kliplerine takıldım kaldım :D  Valla annem ne dese haklı hacı ben ders çalışmak dışında her şeyi çok iyi yapıyorum :D  Güya yeni dizi izlemeye başlamıyorum daha sıkı ders çalışabileyim diye amaaa nerdeeeeee yine takılcak bişey buluyorum. Yok yok ben adam olmam hakkaten :D :D

Geriye bugün yapılcak tek bişey kaldı; You're Beautiful izlicem annemle. Bi kez izledim diziyi tekrar izliyorum anneme izletme bahanesiyle kehkehkehhh :D  Amaannn şu derslerden bi kurtulsam yaa ondan sonra uzuuuuuun k-drama listemi izlemeye başlıcam ama kurtulamadım gitti beee...

Neyse başka yazılarda görüşmek üzere artık sıkıcı yazımı okuyanlara Allah sabır versin :D

İyi geceleeeerrrrrr :D :D

3 yorum:

makinosev 24 Mayıs 2011 05:35  

İlk yorumu ben yapayım istedim :)
Öncelikle hoşgeldin aramıza :) Herkes tesadüfen başlayıp, blogger kıvamına geliyor en kısa zamanda, içimden bir his seni de aktif bloggerlar arasında göreceğiz diyor ilerde :) bu arada you're beautiful'dan sonra beethoven virus'ü de izlemeni tavsiye ederim, annen de sevecektir (söylemedi deme) :)

hayalmiyim :) 26 Mayıs 2011 06:27  

daha önce cevap yazmamışım ya ben yazdım sanıyodum...kafam çok dolu sanırım, benim tahmin ettiğimden daha çok dolu hatta...
geç de olsa hoşbuldum diyim öncelikle :D hergün bi yazı yazdığımı fark ettim ben de ya kaptırdım kendimi şimdiden :D
neyse yapıyom işte bişeyler. dizi tavsiyesi için teşekkürler zaten listemde ilk sıralarda yer alan bi dizi şu derslerden kurtulur kurtulmaz izlicem :D

makinosev 26 Mayıs 2011 08:48  

aynı şey bana da oluyor hiç sorun değil, bir süre sonra hangi bloğa ne cevap verdiğini bile karıştırmaya başlıyorsun :)
Bloğun telafisi olurda derslerin telafisi olmaz, aman derslere dikkat ;) tekrar görüşürüz ;)

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News