Karar verdim pazarda limon satıcam :(

Offff ne kadersizim ben yaa. O kadar yoruldum ki ders çalışmaktan. Resmen hayattan uzak kalıyorum. O kadar çok ki izleyemediğim filmler, diziler; okuyamadığım kitaplar; gidemediğim etkinlikler. Güyaa okuduk öğretmen olduk ama işimizin kıymeti yok hacı... Ev kızından hallice dolaşıyom ortalıkta :) Şu kpss denen beladan kurtulduğum gün parti vercem evde (Jeremy'ciğimin deyimiyle "chugha pati" yapcam)

Bi yazıda okumuştum Güney Kore'de bi öğretmenin yıllık kazancı 4 milyon doları buluyomuş. Ayrıca saygı sevgi de cabasıymış. (artık tutmayın beni koreye gitcem :D )

 Bizde artık öğretmenler "merdiven altı işletmecisi" muamelesi görüyor. Bi dönem yaptığım "vekil öğretmenlik"te bi dayak yemediğim kalmıştı öğrenciden :( hayır ben mi çelimsizim onlar mı çok çelimli anlamadım hacı...

Bugün dertliyim arkadaş! Çalış çalış bitmiyo bu dersler tarih bitiyo anayasa başlıyo, o bitiyo eğitim bilimleri dersleri başlıyo. Beni tek avutan coğrafya artık. O da lise yıllarımda nefret ettiğim hatta üniversitedeyken çaktığım ve alttan aldığım 2 dersten biriydi (diğeri de tarihti) :D

Çok sıkıldım çok... Sinirliyim bi de :( Lee Min Ho'cuğumun yeni dizisini izlemeye başlayamadım "ders çalışmam lazım, oyalamayın beni, ha ne kim" modunda dolaşmaktan. Aaaayyyhhhhşşşşşşşş diye bağırıyorum arada (Koreli nidalarına da başladım, "ana beni Kore'ye gönder" :D )

Yazının başı ne diyo sonu ne diyo, okuyana şimdiden sabır diliyorum. Ama anlayın halimi delirdim artık :(

Bu depresif yazım için özür dilerim arkadaşlar :D baksanıza gülüyorum ağlanıcak halime :D



en sona şöle komik bişi koyem bari dedim :) aynı zamanda sinirine de dikkat çekerim :D

2 yorum:

makinosev 31 Mayıs 2011 14:07  

ne olacak bu memleketin hali diye benimde sokaklarda çığırasım var, inşallah düzgün biryerde öğretmenliğe başlarsın sem (hoca camide, sem kore'de) :) o zamana kadar Allah sabır versin :)

hayalmiyim :) 31 Mayıs 2011 14:17  

sölediğin her şeye kocaman bi Amin diyorum :D
öğrencilik yıllarımda bu kadar ders çalıştığımı hatırlamıyorum yaa :D

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Twitter Update

Followers

Labels

Recent News